wtorek, 8 lipca 2014

pasta z suszonymi pomidorami i oliwkami

Wracając do domu zahaczyłam o LIDL-a z zamiarem kupienia oliwek (mają grecki tydzień i sporo"promocji") bo w pamięci miałam do zrobienia właśnie tą pastę. Wyszła bardzo fajna, najedliśmy się do syta i jeszcze na jutro zostało...Przepis znalazłam w książce "Śniadania i kolacje 108 przepisów na smaczne i zdrowe dania", lekko jednak zmodyfikowałam ilość składników, bo pewnie przez tydzień byśmy jedli :-D


składniki :

suszone pomidory - 1/2 słoiczka ( ja miałam z LIDLa)
czarne oliwki bez pestek - 1/3 słoiczka
ocet balsamiczny - 1 łyżeczka (spokojnie można pominąć)
przyprawy - suszony tymianek i oregano
bagietka





Wszystkie składniki zmiksować blenderem. Doprawić do smaku solą i pieprzem ( ja nie dodawałam). Podawać z bagietką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz