poniedziałek, 26 stycznia 2015

placuszki z bananami

Obłędnie pyszne! Tak pyszne, że zjadłam ich pięć od razu. Byłam potem straszliwie przejedzona, ale karę za łakomstwo zniosłam dzielnie. Zresztą jakby dało się cofnąć czas, to ja znów zjadłabym tyle samo ;-)
Smak i aromat banana był bardzo wyraźnie wyczuwalny, mimo że dodałam do masy tylko jedną sztukę (jeśli nie lubicie tego owocu to takie śniadanie na pewno nie jest dla was). Z podanych składników z powodzeniem najedzą się trzy osoby, a jak zostanie trochę placuszków, to można je następnego dnia odgrzać w mikrofalówce.





składniki :

mleko - 180 ml
mąka pszenna - 1 szklanka
jajo - 1 sztuka
proszek do pieczenia - 1 łyżeczka
cukier - 2 łyżki
masło - 4 łyżki
banan - 1 sztuka (dojrzały)




Jajo roztrzepać z cukrem. Dodać mleko i rozpuszczone masło. Banana rozgnieść widelcem i włożyć do masy jajecznej. W osobnym naczyniu wymieszać mąkę z proszkiem do pieczenia. Połączyć wszystkie składniki i smażyć na rozgrzanej patelni z odrobiną tłuszczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz