niedziela, 22 marca 2015

sałatka z pora

Pora lubię i nie lubię. Odraża mnie widok rozgotowanego pora z rosołu. W ogóle nie mogę zrozumieć, jak go można zjeść, ale już pokrojony i dodany do potrawki albo na surowo w sałatce jest po prostu rewelacyjny. Właśnie taką sałatkę porową zrobiłam ostatnio na kolację. Myślałam, że moja rodzinka jej jeść nie będzie (i będzie więcej dla mnie) ale bardzo się pomyliłam. Aż żałowałam, że nie zrobiłam więcej.
Przepis dedykuję tym co twierdzą (przed spróbowaniem oczywiście), że sałatka jest niezjadliwa. Niech się przekonają - tak jak przekonał się mój mąż i córka.

składniki :

por - 1 duża sztuka
jabłko - 1 sztuka
jajka - 2 sztuki
majonez - 3 łyżki
sól, pieprz



Jabłko oraz por umyć, obrać i pokroić w kosteczkę. Jajka ugotować na twardo i posiekać. Połączyć wszystko z majonezem. Doprawić solą i pieprzem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz