środa, 29 października 2014

pankejki czekoladowe

Wspaniałe czekoladowe pankejki zrobiłam sobie na niedzielne śniadanko! Myślałam, że będą tylko moje (i będę jadła je sobie przez następne dwa dni), ale okazało się, że rzucili się na nie wszyscy !!!
Jagusię rozumiem, bo czekoladę lubi, ale mój mąż nigdy nie wykazywał podobnych upodobań!? W każdym razie piętnaście sztuk zniknęło w błyskawicznym tempie. A to już daje do myślenia...


składniki :

mąka pszenna  - 1,5 szklanki
jajka - 2 sztuki
kakao - 3 łyżki
mleko - 1 szklanka
cukier - 1/3 szklanki
olej - 3 łyżki
proszek do pieczenia - 1 łyżeczka
sól - 1/2 łyżeczki
drobinki czekoladowe - 1/2 szklanki (np. z Lidla)
miód do polania




Wszystkie składniki (oprócz drobinek czekoladowych) połączyć przy pomocy miksera. Do gotowej masy delikatnie wmieszać drobinki. Smażyć na suchej ( jeśli będą problemy, możemy leciutko posmarować olejem) patelni. Podawać polane miodem.

Przepis zaczerpnięty ze strony mojewypieki.com

1 komentarz:

  1. spróbowałam i są na prawdę bardzo pyszne. Bardzo mi się podoba Twój blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń