niedziela, 5 października 2014

muffinki mega czekoladowe


To jeden z pierwszych przepisów ze strony mojewypieki.com, które przetestowałam. Efekt przerósł moje oczekiwania - te muffinki są po prostu boskie! Do przepisu wracam systematycznie kiedy za oknem robi się szaro i ponuro a w dodatku pada deszcz. Znacząco poprawiają mi nastrój :-) Lubi je też moja rodzinka a w szczególności córka (która kobieta nie lubi czekolady?!) więc mam dodatkową motywację do pieczenia.
Na prawdę gorąco polecam!!!

składniki :

mąka pszenna( najlepsza tortowa) - 250 g
cukier - 175 g
proszek do pieczenia - 2 łyżeczki
soda oczyszczona - 1/2 łyżeczki
kakao ciemne - 2 łyżki
drobinki czekoladowe ( u mnie z Lidla ) - 150 g
mleko - 250 ml
olej - 90 ml
jajo - 1 sztuka
olejek waniliowy - 2 krople



Składniki suche ( mąka, proszek do pieczenia, soda, cukier, kakao i drobinki czekoladowe) wymieszać. Składniki mokre ( jajo, olejek, mleko i olej) roztrzepać. Połączyć suche z mokrymi delikatnie mieszając (nie za długo!). Przełożyć ciasto do papilotek i piec przez 20 minut w 150oC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz