środa, 22 czerwca 2016

Deser z mascarpone i owoców

Pogoda w tym roku wariuje. Jednego dnia leje i jest zimno, następnego dnia upał. Trudno się przyzwyczaić i zaplanować jakiś odpowiedni deser. Dziś jednak od samego rana jest gorąco, więc jeszcze przed pracą (nastały dobre czasy dla mojej firmy, z dużym projektem i...chodzę na dwie zmiany) zrobiłam deser dla mojej rodzinki. Prosty, smaczny i bardzo odpowiedni na upał.
Z owocami i smakiem galaretki można pokombinować i dostosować do własnych preferencji. Ja postawiałam na truskawki.




składniki :

mleko kokosowe w puszce -  150 ml
cukier puder - 3 łyżki
serek mascarpone - 160 g
żelatyna - 3 łyżeczki
galaretka truskawkowa - 1 opakowanie
owoce jagodowe - 1 szklanka



Serek, cukier puder oraz mleczko kokosowe zmiksować. Żelatynę (najlepiej Dr Oetkera bez gotowania) rozpuścić w minimalnej ilości gorącej wody. Kiedy lekko przestygnie wlać do masy serowej i jeszcze raz dokładnie zmiksować. Nałożyć do małych pucharków do połowy wysokości. Wstawić na 30 minut do lodówki. W tym czasie rozpuścić galaretkę w 350 ml wrzątku. Pozostawić do wystygnięcia. Kiedy masa serowa będzie ścięta poukładać na niej umyte owoce i zalać chłodną galaretką. Wstawić do lodówki na parę godzin.

P.S. Przepis znalazłam na blogu "Gotuję bo lubię"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz