sobota, 12 sierpnia 2017

Bitki wegetariańskie "Primavika" z komosą ryżową

Słyszeliście kiedyś o firmie Primavika? Pewnie tak, ale jeśli jeszcze nic o niej nie wiecie, zachęcam do zapoznania się z nią, poprzez stronę www.primavika.pl  To firma, która postawiła na produkcję żywności dla osób dbających o swoje zdrowie. Ich produkty mają krótki skład, są wegetariańskie, nie zawierają żadnych substancji konserwujących, cholesterolu, glutaminianu monosodowego ale przede wszystkim odpowiadają mojemu wyobrażeniu nowoczesnego gotowania.
Dziś miałam okazję przetestować danie obiadowe. Jest lato i jest gorąco (nareszcie, bo lipiec dzięki ciągłym ulewom, uważam za stracony) a mnie się nie chce siedzieć w kuchni. Zrobiłam więc obiad z wykorzystaniem Bitek wegetariańskich oraz komosy ryżowej. Był zdrowy a jego przygotowanie zajęło mi 15 minut, bo tyle gotowała się komosa. Był też smaczny, bo mój zupełnie nie wegetariański mąż, zachwycał się smakiem i "mięsną" strukturą jarskich bitek. A to już mówi samo za siebie :-)



składniki :

Bitki wegetariańskie firmy Primavika - 1 słoik
komosa ryżowa - 1 szklanka
cebula - 1 sztuka
papryka zielona - 1 sztuka
sól, curry


komosę ryżową dokładnie przepłukać na sicie dużą ilością zimnej wody. Przełożyć do garnka i zalać dwoma szklankami wody, dodać odrobinę soli i szczyptę curry. Gotować 15 minut.
Cebulę obrać i pokroić w plasterki. Paprykę pozbawić gniazd nasiennych, umyć i pokroić w paski. Na patelni rozgrzać odrobinę oleju i podsmażyć cebulę z papryką. Do warzyw dodać Bitki wegetariańskie i całość podgrzać.
Na talerz kłaść ugotowaną komosę wraz z Bitkami.
Smacznego :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz