środa, 11 maja 2016

Proteinowe kuleczki

Proteinowa dieta (Dukana), proteinowe batoniki, proteinowe odżywki...to jakieś hity na skalę światową. Internet, aż się trzęsie od produktów zwanych"proteinowymi". Mnie to szaleństwo w zupełności nie dotyczy ale przepis znaleziony na stronie www.buzzfeed.com bardzo mi się spodobał. Wykonanie dziecięco proste, składniki ogólnodostępne a smak bardzo przyjemny, no i ten zaskakujący efekt. Po zjedzeniu jednej kuleczki odczułam natychmiastowe zaspokojenie głodu, a dwie kuleczki to dla mnie dzienne maximum. Mimo, że są pyszne nie jestem w stanie zjeść ich więcej :-)) Są też zdrową alternatywą dla wszelakich ciastek z cukierni, nafaszerowanych nie wiadomo czym. Polecam !





składniki :

masło orzechowe - 200 g
miód - 1 i 1/2 łyżki
płatki owsiane (górskie) - 1 szklanka
drobinki czekoladowe ( u mnie z Lidla) - 1/4 szklanki
(odsypać troszkę płatków i drobinek czekoladowych do późniejszego obtaczania)


Do miski wsypać płatki owsiane i drobinki czekoladowe. Dodać masło orzechowe oraz miód. Całość dokładnie wymieszać łyżką. W dłoniach lepić małe kuleczki i obtaczać w odsypanych wcześniej płatkach i drobinkach czekoladowych. Gotowe! Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz