wtorek, 29 grudnia 2015

Potrawka z dania Frosty -"Pieczarki z cebulą w maśle z tymiankiem"

Przyszła pora na spróbowanie jednego z dostarczonych do testowania dań Frosty - "Pieczarek z cebulą w maśle z tymiankiem".
Dodałam do tego dania jedynie podsmażonego kurczaczka oraz pokrojone suszone pomidory. Całość podlałam słodką śmietanką i poddusiłam wszystko razem około pięciu minut.
Wyszło jedzonko pierwsza klasa! Mój mąż nie mógł się nadziwić, że w niespełna pół godziny zjadł obiad smaczny, pożywny i bardzo wyszukany...


składniki :
(dla dwóch osób)

opakowanie " Pieczarki z cebulą w maśle z tymiankiem" Frosty - 1 sztuka
pierś z kurczaka - 1 mała pojedyncza
suszone pomidory - 5 sztuk
śmietanka 30% - 100 ml
sól, pieprz, mielona słodka czerwona papryka




Pierś z kurczaka umyć i pokroić w paski. Oprószyć solą, pieprzem i czerwoną słodką papryką. Podsmażyć na patelni, aż się zrumienią. Przygotowane w ten sposób mięso zdjąć z patelni a na nią wsypać zawartość pudełka Frosty. Smażyć około 7 minut. Pomidory pokroić. Do potrawki włożyć pomidory i mięso. Wlać śmietankę. Dusić wszystko razem około 5 minut.
Ja podałam potrawkę z pieczonymi ziemniaczkami z tego przepisu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz