sobota, 7 października 2017

Naleśniki na piwie z pasztetem PRIMAVIKA

Chociaż bardzo lubię jeść naleśniki, pankejki i inne placuszki na śniadanie, to zazwyczaj w ciągu normalnego tygodnia pracy nie jestem w stanie rano zmobilizować się do ich zrobienia. Musiałabym wstać chyba o czwartej rano(!) a do takiego wysiłku nic nie jest w stanie mnie zmusić. Tak więc wczoraj, wieczorową porą, nasmażyłam sobie cały stosik naleśników a dziś rano zjadłam je w pracy ze wspaniałym jarskim pasztecikiem PRIMAVIKI.
Firma ta zaskakuje mnie różnorodnością produktów. Ich pasztety są wyraziste w smaku, wydajne a przede wszystkim zdrowe! No i potrzeba tylko jednego ruchu ręki by usłyszeć "klik" i zabrać się do jedzenia. Zero stania przy garach (a czasem i największy fan gotowania ma dość).
Tak więc poranek w pracy był bardzo przyjemny :-) I chyba nie miało to związku z tym, że te naleśniki to na piwie były ;-)




składniki :

piwo jasne - 1 szklanka
mąka pszenna - 3/4 szklanki
jajka - 2 jajka
sól, pieprz
natka pietruszki - 1 łyżka
olej do smażenia - 3 łyżki
pasztecik jarski - PRIMAVIKA


Jaja rozbełtać ze szklanką piwa. Dodać mąkę, sól, pieprz i natkę pietruszki i dokładnie rozmieszać(jeśli ciasto byłoby zbyt gęste można dodać piwa lub wody). Smażyć naleśniki na rozgrzanym oleju. Po ostygnięciu posmarować pasztecikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz